עמוד הבית arrow כתבות בנושא כירופרקטיקה arrow דלקות אוזניים היא מחלת הילדים השנייה הנפוצה ביותר בעולם המערבי, אחרי התקררות
דלקות אוזניים היא מחלת הילדים השנייה הנפוצה ביותר בעולם המערבי, אחרי התקררות PDF הדפס דואל
נכתב על ידי ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט
Tuesday, 22 July 2008

יותר משלושה מכל ארבעה ילדים סובלים לפחות פעם אחת מדלקת אוזניים עד גיל שלוש. במשך שנים נתנו רופאים והורים לילדים אנטיביוטיקה, לטיפול בכאב. אבל עכשיו מזהירים רופאים מפני שימוש ייתר באנטיביוטיקה. בחלק מהמקרים, הם מייעצים להורים לחכות ולראות אם דלקת האוזניים מתנקזת (נפתרת) בעצמה. חלק מההורים מנסים עכשיו לפתור את הדלקת, לפני שהיא מתחילה. איך? הם לוקחים ילדים לטיפול אצל כירופרקטורים המיומנים בטיפול בילדים.

בדלקות 13 בפברואר 2007, 4:53 בערב US/Central, קרן בורטה (חדשות 11, CBS)

דלקות אוזניים היא מחלת הילדים השנייה  הנפוצה ביותר בעולם המערבי, אחרי התקררות.

ד"ר פיטר מרטון הוא אחד מהדוקטורים האלו: הוא מסביר ש:"טיפול כירופרקטי הוא פשוט המיומנות והמדע של איזון עמוד השדרה, להורדת לחצים מהעצבים, על מנת לאפשר לגוף לרפא את עצמו". סוזן לקבורג מספרת שבנה קופר סבל מדלקת אוזניים כרונית , והטיפול המקובל עזר מעט מאוד לסבל שלו.

"נשארנו ערים לילות שלמים, הוא היה מאוד מסכן ועצבני", היא מספרת, כשהיא נזכרת בלילות הרבים ללא שינה. "הוא קיבל אנטיביוטיקה במשך כל החורף וזה פשוט לא עזר. זה נעלם לזמן מה וחזר, נעלם וחזר..." היא מספרת. מתוסכלת וחסרת אונים היא פנתה לכירופרקט.

"הייתי מעט סקפטית, ועצבנית עקב המחשבה שכירופרקט יכוונן את התינוק שלי" היא אומרת, אבל כבר אחרי כיוונון אחד, הוא התחיל להרגיש יותר טוב. ד"ר מרטון אמר שהכיוונון של עמוד השדרה של קופר עוזר למנוע הצטברות של נוזלים באוזניים שלו. "הכיוונון מאפשר לתעלות האוזניים להיפתח ולנקז את הנוזלים מתוכן, וכך מונע דלקות אוזניים", הוא מסביר.

חלק מרופאי הילדים סקפטיים לגבי הטיפול הכירופרקטי. אחרים חושבים שכדאי לנסות. רופאת הילדים, ד"ר לינדה נלסון אומרת שלא הרבה ידוע לגבי הרופא הפנימי של הגוף. "אני מאוד פתוחה לגבי הטיפול", היא אומרת, "והוא לבטח לא יזיק לילד".

סוזן לקבורג מספרת שהטיפול הכירופרקטי עזר לילדים שלה. "זה כבר החורף השלישי, ללא אנטיביוטיקה,בלי טיילאנול ובלי מורטין. הם נקיים. אני פשוט מרגישה שהם בריאים יותר" היא אומרת.

ד"ר מנדלזיס נבחר ככירופרקט השנה הבינלאומי 2003.
מטפל באנשים ומשפחות לשימור הבריאות והתפקוד התקין.
פיתח מכשיר טיפול ביתי -
'BackFloat' לשיחרור לחצים ועומסים מעמוד השדרה.
המכשיר פותח למען נשים בהריון, ונמצא מתאים להרבה בעיות הקשורות בעמוד השדרה - כולל בלטי דיסק.
המכשיר מכונה "הכירופרקט האישי שלך בבית".
ד"ר מנדלזיס נשוי לרחל ואב לשני זוגות תאומים: הילה, מתן, ארז ושחר.

מקור המאמר: www.Articles.co.il - מאמרים לשימוש חופשי

עידכון אחרון ( Wednesday, 03 February 2010 )